loading...
مشاوره روانشناسی
فهیمه بازدید : 29 دوشنبه 22 بهمن 1397 نظرات (0)

و در نهایت ، اخیرا ً، ما چند اعلامیه در خصوص جنون در جنون داشتیم . بنابراین در این نقطه تنها اعلان بودجه فعال از RDoC یکی در تحلیل‌های ثانویه است . بنابراین بسیاری از کمک‌های مالی که در حال حاضر تامین بودجه می‌شوند ، محقق می‌شوند و don't تحت یک اعلان بودجه اختصاصی خاص قرار می‌گیرند .

کمی مشکل است که تعیین کنیم مقدار زیادی از portfolio در برابر عدم وجود دارد ، چرا که برخی پروژه‌ها ممکن است برخی از عناصر RDoC را در بر داشته باشند، و تا حد کمتری یا کم‌تر . به نظر نمی‌رسد که ما یک استخر از کمک‌های مالی یا پولی داشته باشیم که برای RDoC و یک استخر جداگانه که برای انواع دیگر از پروژه‌ها استفاده می‌کنیم ، استفاده کنیم . در بخش من - - I'm مستقر در بخش تحقیقات انتقالی - - ما اکثر کمک‌های مالی مربوط به RDoC را دریافت می‌کنیم، و من در حدود ۵۰ درصد از پورتفولیوی خود را در این زمان به عنوان RDoC طبقه‌بندی می‌کنم . بنابراین من می‌گویم که فقط برای اینکه، درست حدس می‌زنم ، درست است یا این سو تفاهم را بیان می‌کنم که فقط به پروژه‌های RDoC اختصاص دارد ، چون این مورد صدق نمی‌کند . و هر کسی می‌تواند به NIMH reporter برود و آنچه را که ما در آن سرمایه‌گذاری می‌کنیم را نگاه کند ، و شما ترکیبی از چیزها را خواهید دید . در حالی که ما محققان را به بررسی اصول RDoC تشویق می‌کنیم و در نظر می‌گیریم که چگونه ناهماهنگی تشخیصی ممکن است بر یافته‌های آن‌ها اثر بگذارد یا فرضیات آن‌ها را مطلع کنیم ، ما باید یک شرط محکم داشته باشیم که ما تنها کار RDoC را تامین کنیم .

و برخی دیگر در مورد چگونگی ارتباط RDoC با تحقیقات سلامت ذهنی جهانی : منظورم این است که ، من فکر می‌کنم همه چیزهایی که درباره RDoC گفته‌ام را می‌توان در تحقیقات سلامت روانی جهانی تا حدی که برای علم منطقی بنظر می‌رسد ، اعمال کرد . در نهایت ، هدف این است که برنامه‌ها و بازرسان رایگان از محدوده سیستم تشخیص فعلی آزاد شوند . بنابراین ، در هسته خود ، اگر بخواهید آن را روی برچسب سپر بگذارید ، طرح RDoC به این معنی است که NIMH موسسه ملی DSM نیست . ما برای کشف راه‌های دیگر طبقه‌بندی بیماری‌های روانی آزاد هستیم . و به این ترتیب برای تحقیقات سلامت ذهنی جهانی نیز صادق است . Scientifically ، پژوهشگران سلامت روانی جهانی ممکن است به مجموعه‌ای وسیع‌تر از عوامل محیطی ، ژنتیکی و epigenetic نظیر مهاجرت ، فقر و خشونت دسترسی داشته باشند که می‌تواند مربوط به فرضیه RDoC باشد .

با توجه به استفاده از روش‌های یکپارچه : دوباره , من قبلا در مورد حمایت از خود به عنوان یک استاندارد طلا صحبت کردم , که ممکن است برای تشخیص بیماری در فرهنگ‌هایی که بیان عواطف منفی دلسرد می‌شود , مفید باشد . و در نهایت , گاهی این سوال را از پژوهشگران جهانی و همچنین براساس آمریکا دریافت می‌کنیم , که آیا تصویربرداری از تصویر برداری برای پروژه‌های RDoC مورد نیاز است یا نه . بنابراین , اگرچه مفهوم‌سازی RDoC با چه چیزی در مورد مغز و چطور پیش می‌رود , شروع می‌شود , این به این معنی است که هر مطالعه منفرد باید فعالیت مغزی را اندازه‌گیری کند . ما می‌توانیم از آن مکان شروع کنیم , بلکه فرضیاتی را آزمایش کنیم که از آن مطلع هستند , بدون اینکه همیشه نیاز به انجام FMRI , یا EEG , یا برخی از آن روش‌های گران‌تر را داشته باشند که قرار است در تنظیمات با منابع متعددی موجود باشند .

من در اینجا دو نمونه از مطالعات RDoC را در بر گرفتم . و شما می‌توانید به وب سایت RDoC , تحت تحقیق , حساب بودجه تحقیقاتی ما , و در انتهای صفحه مراجعه کنید ( نوعی از شرح دقیق برای توصیف ) یک لینک به یک لیست از تمام کمک‌های مالی که تحت این اطلاعیه‌های مالی که من در صفحه دیگر فهرست کرده بودم , وجود دارد . پس اگر شما در مورد نحوه اجرای این اصول کنجکاو باشید , نگاهی به آن بیندازید . شما می‌توانید خلاصه‌ای از مطالعات را ببینید , و من این summaries را در اینجا برای فقط دو مورد از مطالعات خلاصه کرده‌ام .

منبع سایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 366
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 727
  • بازدید سال : 3,302
  • بازدید کلی : 22,122