loading...
مشاوره روانشناسی
فهیمه بازدید : 38 دوشنبه 22 بهمن 1397 نظرات (0)

"Connolly گیبونز ": و من فکر می‌کنم هدف ما بر روی امروز یک مثال خوب است . ما در مورد کسری بودجه و عملکرد پاداش صحبت می‌کنیم . اینها بیمارانی هستند که به احتمال زیاد انگیزه ضعیفی برای پاداش دارند . تنها این کار ممکن است آن‌ها را از شرکت در روان‌درمانی نگه دارد که در نهایت ممکن است به نفع آن‌ها باشد . بنابراین من در مورد آزمایش فعال‌سازی رفتاری خود فکر می‌کنم ، ما در یک باطری گسترده از معیارهای بیمار احتمالی در سطح پایه ساخته‌ایم ، و فکر می‌کنم که در حال توسعه این درمان هستیم ، و فکر می‌کنم ما باید در مورد این که چه تکنیک‌هایی را می‌توانیم برای درگیر کردن بیماران در درمان پیش از استفاده از مداخلات خاص برای هدف قرار دادن حساسیت پاداش بسازیم ، فکر کنیم .

 "Connolly گیبونز ": در نتیجه ، امروز ، من فکر می‌کنم که مداخلاتی که ما در مورد حساسیت پاداش هدف صحبت می‌کنیم ، پتانسیل بالایی برای بهبود نتایج در جامعه دارند . اما هنگامی که ما روش‌های درمانی جدید را توسعه می‌دهیم و درمان‌های موجود را با هم تطبیق می‌دهیم ، باید هر دو نگرش متخصص بالینی در جامعه را جدی بگیریم و همچنین سطح بسیار بالایی از بیمار را از خدمات حفظ کنیم . ما نیاز به کار بر روی بهبود فضای اجرایی داریم، چرا که این درمان‌ها را به جامعه می‌آوریم ، و در این نقطه ، وقتی آن‌ها را توسعه می‌دهیم ، باید در مورد نحوه تطبیق مداخلات در حال حاضر فکر کنیم تا بتوانیم جذب جامعه را بهبود بخشیم . پنل ما امروز تلاش کرده‌است تا نشان دهد که یک رویکرد درمانی تجربی ، که مداخلات مبتنی بر پاداش را توسعه داده و با آن تطبیق می‌دهد ، در عین حال در نظر گرفتن این چالش‌های اجرایی در دنیای واقعی ، ممکن است بهترین موفقیت در پرداختن به این شکاف خدمات به خدمات که شاهد آن بوده‌ایم را داشته باشیم . متشکرم .

رایان Beveridge : بسیار خوب . متشکرم ، هر کسی روی تابلو . این کار دشواری است ، به طوری که I'm اطمینان دارد که همه شما می‌توانید تصور کنید که در این مناطق مختلف از علم مداخله ، صحبت کنید . بنابراین ما یه مشت سوالات خوب برای هییت داوران داریم . اگر شما قبلا ً یک سوال را ارائه کرده‌اید، و چیزی دارید که مایلید از تابلو ما بپرسید ، لطفا ً جلو بروید و آن را پایین صفحه چک کنید ، و ما این سوالات را از نوع thematically سوال خواهیم کرد و از آن صرف‌نظر می‌کنیم . ما احتمالا ً به همه آن‌ها می‌رسیم ، اما تا آنجا که می‌توانیم به چند نفر می‌رسیم . افراد زیادی در مورد نقش سیستم پاداش در اختلالات comorbid سوال کرده‌اند ، بنابراین ما بر افسردگی و استرس در این webinar تمرکز کرده‌ایم ، اما مردم درباره نقش سیستم پاداش در اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی و اختلال شخصیت مرزی و اضطراب - - این گونه چیزها سوال کرده‌اند . بنابراین من دوست دارم که این را به پنل مان هدایت کنم . گرگ ، اول می تونی ضربه چاقو بزنی ؟

گرگ Hajcak : بله ، حتما ً. می‌شنوی ؟

رایان Beveridge : بله .

گرگ Hajcak : بسیار خوب . آ ره ، فکر می‌کنم یه سوال خیلی خوبیه . من کمی بعد از کمی با Q و A دنبال بودم ، و ، منظورم این است که ، من فکر می‌کنم که تعدادی از چیزها به ذهن می‌رسند . منظورم این است که در schizophrenia ، it's تقریبا ً عجیب است که آن‌ها - - مطالعات در شیزوفرنی در واقع از نظر چیزهایی مثل " مثبت‌ها پاداش " پیشنهاد شده‌است که کاملا ً در مواجهه با این واقعیت که هر چیز دیگری که در شیزوفرنی بررسی کردیم غیر عادی به نظر می‌رسد . بنابراین ، در شیزوفرنی ، جایی که شما به وضوح گواهی کسری بودجه را دارید ، به نظر می‌رسد که شما یک مثبت نگری مثبت در مواجهه با فعالیت مغزی غیر عادی و یا تضعیف مغز از هر نوع دیگری دارید . بنابراین من فکر می‌کنم که that's یک معمای واقعی است ، و من فکر می‌کنم که برخی پیشنهادها برای اینکه چگونه می ‌توان از کار دیگری که برای افراد مبتلا به شیزوفرنی است ، وجود داشته باشد ، ممکن است این نباشد که پاسخ‌دهی اولیه به پاداش در واقع معیوب است ، بلکه شاید چیزی مانند یک کسری حافظه کاری باشد تا بتواند آن تجربه را در خط نگه دارد و رفتارهای آینده را هدایت کند . در یکی از افراد راجع به ADHD ( ADHD ) پرسیده می‌شود، و من فکر می‌کنم که literature's کمی مختلط است.

منبع سایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 366
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 738
  • بازدید سال : 3,313
  • بازدید کلی : 22,133